Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

From China with love: Fake up vol.1


Είναι μέρες που με πιάνει μια τρέλα που δν μπορω να παω σε μαγαζι να ψωνισω και ξεσπαω στο ebay...κυριολεκτικα...
Πανω σ ενα ξεσπασμα μου λοιπον παραγγειλα διαφορα καλλυντικα, σε τιμη εξευτελιστικη μπορω να πω, ετσι, για να πω οτι ψωνησα κατι... Οταν τα παρελαβα  με μεγαλη εκπληξη δυο απ αυτα ειχαν το σημα της MAC και ενα της Chanel (!!!). Εννοειται πως οι πολιτές δν ανεφεραν πουθενα ονοματα και εταιρειες. Και να ανεφεραν δλδ, ενταξει, στο ebay ειναι λιγο απιθανο να βρεις αυθεντικα απο Κινα.
Μετα απο πολυυυ σκεψη τα δοκιμασα, ετσι απο περιεργεια, πρωτα στο χερι μου για μια μερα και μετα στο προσωπο, για να αποφυγω τις δυσαρεστες συνεπειες.
Και γτ τοσος φοβος; οχι γτ ηταν απο Κινα (εχω πολλες παλετες απο κει) αλλα κυριως γτ δν ηρθαν σε καποιο κουτακι που να αναγραφονται αναλυτικα τα συστατικα τους...
Γι αυτο θα σας πω την εμπειρια μου και τη γνωμη μου γι αυτα, αφου σας τα δειξω!

''Chanel'' eyeliner set-Ασημι/Καφε/Μαυρο
''M.A.C'' cover pencil ροζ


''M.A.C'' K-12



Και τα swatches αυτων:
Eyeliner Set



Πανω: Cover pencil,Κατω:Κραγιον 
   




Ας αρχισω απ το cover pencil. Το χρωμα μου βγηκε λαθος απ την αρχη, οποτε δν ειχα και πολλες επιλογες για το που θα το χρησιμοποιησω. Ειναι μαλακο, απλωνεται ευκολα, δν ειδα καποια ιδιαιτερη καλυψη. Τελος, δν εχει καποια ενοχλητικη μυρωδια, οπως συνηθιζουν τα φτηνιαρικα καλλυντικα. Αλλεργικη αντιδραση καμια ,ευτυχως, στο διαστημα της δοκιμης..
Tα eyeliner τωρα εχουν μια μυρωδια, που προσωπικα δν μ αρεσει καθολου, πολυ βαρια,σχεδον σαν κολωνια...Εδω εκανα πολυ να αποφασισω αν το δοκιμασω η αν παει κατευθειαν στα σκουπηδια..Τελικα τα δοκιμασα και ενταξει...βλεπω! :P Δεν εχουν διαρκεια, μετα απο λιγο φευγει το χρωμα αν και εκ πρωτης οψεως στα swatch φαινονται να γραφουν εντονα. Τα δοκιμασα και σαν βαση ε και κει κατι κανουν.. Αλλεργικη αντιδραση,και παλι ευτυχως, καμια...
Τελος το κραγιον ,για να πω την μαυρη μου αληθεια,μ αρεσε... Ναι...μ αρεσε! Και σαν χρωμα και σαν υφη και σαν διαρκεια.Δεν εχει καποιο αρωμα ενοχλητικο, μυριζει περιπου σαν τα κραγιον της Lovie ...Αλλεργικη αντιδραση επισης καμια.

Αν και η εμπειρια μου ηταν καλη( δν εβγαλα καμια περιεργη σπυρουμπα, δν τυφλωθηκα και δν κατεληξα με χειλη Παολας) δν μπορω να πω οτι μου φυγε ο ''φοβος'' το να χρησιμοποιησω ανετα προιοντα Κινεζικα-μαιμου...

Και να σημειωθει, για να αποφευχθουν οι παρεξηγησεις, οτι δν παροτρυνω κανεναν να τα δοκιμασει,λεγοντας οτι δν επαθα κατι στο ελαχιστο χρονο που τα τεσταρα, και οτι σαφως τα προιοντα μαιμου ειναι επικυνδινα, δν ξερεις απο τι μπορει να φτιαχνονται (οπως μακαβρια ειπε ο αδερφος μου κατι για ''πτωμαϊνες'') και τι παρενεργειες, ασχημες, μπορει να προκαλεσουν... Εγω μπορει να 'μουν απλως τυχερη!

Ελπιζω να μην σας κουρασα και να βρηκατε εστω λιγο χρησιμο το ποστ!
Ευχαριστω και stay tuned για το vol.2!
Φιλακιααα!!

4 σχόλια:

  1. Καλή αρχή!μόλις ανακάλυψα το blog σου! έκανες πολύ καλά πιστεύω που τσέκαρες τα προιόντα για αποφυγή τυχόν αλλεργιών!θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου blog
    Kisses
    Maria
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χείλη Παόλας λέει, αχαχαχα!
    Το κραγιονάκι εξαιρετικό χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Το χρωματακι οντως πολυ ωραιο, ποιος το περιμενε!

      Διαγραφή