Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Oops...! I NYX it again!

Στο προηγουμενο ποστ, που σας ειχα δειξει τη μικρη μου συλλογη απο ΝΥΧ (το οποιο θα βρειτε εδω) σας αναφερα μια παραγγελια απ το Βeauty Joint, η οποια και κατευθασε! Οποτε συμπληρωθηκε η συλλογη μου με τα εξης προιοντα: 

  • Fat Eye Marker στην αποχρωση Carbon Black
  • Concealer in jar στην αποχρωση C01 Porcelain
  • Roundl Lipstick: Haute Melon (αριστερα),Stella (δεξια)




Δυστυχως τα δυο κραγιον με απογοητευσαν, το eyeliner δν εχω αποφασισει ακομα αν μ αρεσει ή οχι, ενω το κονσιλερ το βρηκα συμπαθητικο. Και θα σας εξηγησω παρακατω τους λογους, αφου πρωτα σας δειξω τα swatches τους ( υπαρχει αντιστοιχη ελληνικη λεξη για το swatch??)




Τα Round lipsticks γενικα τα θεωρω πετυχημενα κραγιον. Αυτα τα δυο ομως ειναι απ την νεα εκδοση-φορμουλα της σειρας η οποια  μου φαμηκε απλως οκ. Σαν χρωματα μου χαν κανει εντυπωση οταν τα ειδα φορεμενα απ την Christine του Temptalia και η καλη κριτικη της με ωθησαν στο να τα αγορασω. Δν στεκομαι καθολου στο γεγονος οτι τα χρωματα τους τελικα δν μου πανε και πολυ. Το βασικο μου προβλημα ειναι  οτι το Stella συγκεκριμενα αφηνει κομματακια πανω στα χειλη, πολυ απαισια αισθηση για μενα.Μαλλον φταινε τα χοντροκομμενα στρας που εχει. Το εβαλα και στο ψυγειο μπας και σφιξει και φτιαξει αλλα και παλι τα ιδια. Το περιμενα πως και πως αυτο το κραγιον γτ  πιστευα οτι για πρωινες ωρες θα 'ταν οτι πρεπει. Το Haute melon δεν εχει κανενα τετοιο προβλημα .Tο θεμα μ αυτο ειναι οτι θελει δυο τρεις φορες για να φανει καλα το χρωμα.  

Το Fat Eye Marker στη χρηση του μια με βολευει μια οχι. Αυτο ειναι καθαρα να μου πεις θεμα δικο μου... Ομως δν βρηκα να χει διαρκεια. Αν και αρχικα φαινεται εντονο το αποτελεσμα του, μετα απο λιγο ξεθωριαζει. Χρειαζεται οπωσδηποτε απο πανω μια σκια να σταθερωποιηθει αλλα και να κρατησει εντονο το χρωμα του.Να σημειωθει οτι μυριζει σαν μαρκαδορος, οπως λεει και η ονομασια του! Δεν νομιζω να το ξαναγοραζα. Εχω ακουσει πολυ καλα σχολια για τo Felt Tip Pen Eyeliner της NYX, που θα προτιμησω στο μελλον αντι αυτου. 

Τελος ,το Concealer In a Jar ειναι καλο. Φωτιζει πολυ ωραια την περιοχη κατω απ τα ματια.Απλωνεται ευκολα  με το πινελακι αλλα και με το δακτυλο και εχει μετρια καλυψη αν και η συσκευασια του λεει Full Coverage. Επειδη παρατηρησα οτι μαζευει λιγο, παντα το σταθεροποιω με μια πουδρα.

Μπορει να μην εμεινα σουπερ ικανοποιημενη απ αυτην την αγορα μου, αλλα ενταξει...δεν θα τα πεταξω κιολας! Χαχα! Εσεις εχετε κανει  αγορες απο NYX ή  Beauty Joint? Αν ναι, πως σας φανηκαν; 

5 σχόλια:

  1. Δενέχω δοκιμάσει τιποτα απο nyx δυστυχως αλλα θα το θελα πολυ!! χρήσιμο το ποστ σου!!!
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου :http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει πολυ ωραια προιοντα. Δοκιμασε τα κραγιον και τα ρουζ!

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμασει nyx ακομα αλλα το σκεφτομαι σοβαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σ αρεσουν,ειμαι σιγουρη! Δες και σχετικα βιντεακια στο Youtube να παρεις μια ιδεα παραπανω :)

      Διαγραφή
  3. poli kala proionta..mou aresei to roz kragion..

    xx
    Nelly
    http://www.e-fashiondiaries.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή