Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Put Τhem Τo Τhe Τest: Primer προσωπου


Γεια σας!!

Put them to the test λοιπον! Σκεφτηκα αυτην την ενοτητα στο μπλογκ μου για να σας συγκρινω προιοντα που χρησιμοποιουνται για τον ιδιο σκοπο..Δεν ειναι πρωτοτυπη, το ξερω! :P Ειναι απ τη αγαπημενες μου ενοτητες στα μπλογκ που διαβαζω, καθως και ενημερωνομαι για εταιριες και περνω μια αποψη παραπανω για το καθε προιον! Γι αυτο ειπα και γω να κανω κατι αντιστοιχο.

Στο σημερινο ποστ θα σας μιλησω για τα face primers που εχω δοκιμασει και τι εντυπωση μου αφησαν!
Τα primers, ως γνωστων, χρησιμοποιουνται ως βαση για το μακιγιαζ που προκειται να ''φορεσουμε''. Βοηθανε στο να στρωνουν καλυτερα τα προιοντα και να διαρκουν περισσοτερο.



Εχω δοκιμασει μεχρι τωρα τρια primer, ενα του Body Shop και δυο της  Radiant. Παμε να τα δουμε ενα ενα!




Matt Finish Transparent Base/ Radiant: Χμμμ... Θυμαμαι τον ενθουσιασμο που ειχα οταν το πηρα, καθως με την μινι επιδειξη της πωλητριας σκεφτηκα οτι θα ηταν το ιδανικο για το προσωπο μου αφου ηταν για ματ αποτελεσμα και εχω ενα σχετικο θεμα με τη λιπαροτητα στην Τ του προσωπου. Ειναι αχρωμο και εχει πολυ ωραια υφη, σχεδον βελουδινη.Αυτο ομως ηταν το μονο θετικο του...Απογοητευτικα με το που το δοκιμασα. Αρχικα κατηγορησα το foundation μου αλλα μετα απο πολλες χρησεις διαπιστωσα οτι μονο ματ δεν αφηνε την επιδερμιδα μου. Εβγαζα απιστευτα πολυ λιπαροτητα οπου το εβαζα, ακομα και στα μαγουλα που το χρησιμοποιουσα για να ''γεμιζω'' καπως τους πορους, οπως ανεφερε και η πωλητρια. Το ιδιο ακριβως παρατηρησε και η φιλη μου,που το πηραμε μαζι,οποτε μαλλον δν ετυχε απλως σε μενα...Το χαρακτηριζω οικονομικο καθως ειναι 30ml και κοστιζε μονο 10 ευρω ομως μου ειναι τελειως αχρηστο.Αν μπορειτε να μου πειτε καμια ιδεα πως μπορω να το χρησιμοποιησω αλλιως.




Skin Primer Moisturise It/The Body Shop: Αρκετα καλο. Ειναι ενυδατικο οπως λεει ομως οχι τοσο οσο θα ηθελα γι αυτο και πριν το χρησιμοποιησω παντα βαζω λιγη ενυδατικη. Βοηθαει το makeup να μεινει για ωρες ομως απο μια στιγμη και επειτα εμφανιζω λιπαροτητα, ελαχιστη ομως στην περιοχη Τ. Ειναι 25ml και κοστιζε 7,5 ευρω με  εκπτωση.




Luminesse Pre Makeup Base/Radiant: THE BEST OF THE BEST!!!Μου το κανε δωρο η πολυ καλη μου φιλη, Αργυρω, που με ακουσε να λεω οτι το θελω λογω του οτι εβγαινε και σε πρασινο χρωμα, που βοηθαει στον αποχρωματισμο των κοκκινων σημαδιων. Το περιεργο ηταν οτι οταν το χρησιμοποιησα για πρωτη φορα,δν μου εκανε εντυπωση.  Ομως οταν αρχισα να το χρησιμοποιω εντατικα, διαπιστωσα οτι εκανα λαθος! Τις κοκκινιλες τις αποχρωματιζει αρκετα, αναλογα και τις στρωσεις. Οταν το απλωνω στο προσωπο δινει την αισθηση οτι κολλαει και αυτο ειναι πιστευω που κανει το foundation να μενει. Το makeup μου εχει τυχει να κρατησει απο το πρωι μεχρι το βραδυ ΑΘΙΚΤΟ (χωρις υπερβολες) και χωρις ιχνος λιπαροτητας. Χρειαζεται πολυ λιγη ποσοτητα και με τα 30ml που περιεχει σιγουρα θα μου κρατησει για καιρο. Τιμη δν γνωριζω...
 



Θα κλεισω με το Mist And Set της Elf, το οποιο δεν ειναι primer, ομως πολλες φορες ψεκαζω μ αυτο το προσωπο πριν το makeup. Ειναι δροσιστικο για το δερμα και αφηνει και αυτο μια κολλωδη υφη. Ομως δεν εχει πολυ διαρκεια σαν primer.Αλλα σε συνδυασμο με ενα primer και αυτο για ''φινιρισμα'' το αποτελεσμα ειναι πολυ ικανοποιητικο . Η ποσοτητα του ειναι 80ml και κοστιζε 3 ευρω περιπου με 50% εκπτωση.

Εσεις τι primer χρησιμοποιητε; Εχετε δοκιμασει καποιο απ τα παραπανω;

5 σχόλια:

  1. Aπ' όλα είχα αγοράσει στο παρελθόν (και ευτυχώς μου το θύμησες) το Luminesse Pre Makeup Base/Radiant το πράσινο. Το είχα τελειώσει όλο! Τουλάχιστον τότε που θυμάμαι το είχα αγαπήσει! Είναι εξαιρετικό προίόν και συμφωνώ σ' αυτά που γράφεις! Πολύ καλό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. feνονται πολυ ωραια εγω χρησιμοποιω το primer ths e.l.f δεσ εδω σεχτικο post kissss http://pinklovebeuty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το mist and set της elf το έχω και γω και με βοηθάει πολύ με τη σταθεροποίηση του μακιγιάζ μου. Διάβασα κάπου ότι για να λειτουργήσει πρέπει να ψεκάσεις το πρόσωπό σου 2 φορές, μία πριν βαφτείς και μία μετά. Πραγματικά δουλεύει πολύ καλύτερα έτσι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενημερωτικό!
    Αυτό που δε σου άρεσε και δεν ξέρεις τι να το κάνεις, ίσως μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις στο σώμα.
    Δεν έχω πάρει κανένα από αυτά.

    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει της sephora και της inglot και μου άρεσαν πολύ και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή