Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Κι αλλα βραβεια?!!! Yeah!!

Δυο νεα βραβειακια απ το blog Nails Art Design 
 και την Αρετη απ το Areti Makeup!! Σας ευχαριστω παρα πολυ! Ευχομαι και αλλα βραβειακια για σας και τα blog σας συντομα! 

Το πρωτο βραβειο λοιπον ειναι το Liebster Award! 
Οι κανονες του ειναι οι εξης:
1.      Ευχαρίστησε το blog που σου το έδωσε
2.      Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις
3.      Βράβευσε άλλα επτά blogs και βάλε το link τους.
4.      Ειδοποίησε τους να το παραλάβουν.

Παμε λοιπον!
  1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά; Παντελονια...με τις φουστες κ ται φορεματα δν τα παω καλα!
  2. Τι διασκέδασες πιο πολύ; Σχολείο ή Πανεπιστήμιο; Εεε..Και τα δυο για διαφορετικους λογους!
  3. Αγαπημένο Βιβλίο. Μην με κραξετε...Δεν εχω διαβασει ποτε κανενα βιβλιο! :S
  4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι; Το θανατο των αλλων...
  5. Τι σε οδήγησε στο blogging; To blogging με βοηθαει προσωπικα να ξεχναω εστω και λιγο τα προβληματα μου, μικρα και μεγαλα...
  6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ; Μασκαραα!!
  7. Η πιο τρυφερή ανάμνηση;  Δεν μου ρχεται καποια αυτη τη στιγμη...
  8. Τι προτιμάς; Ελαφρύ ή "βαρύ" μακιγιάζ; Ελαφρυ το πρωι, βαρυ το βραδυ!
  9. Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο; Να ακουω μουσικη
  10. Καμία Φοβία; Το θανατο των αλλων...again
  11. Κραγιόν ή Lipgloss; Κραγιόν.. 

To επομενο ειναι το  the Versatile blogger award. 

Αυτο εχει κανονες τους εξης:

1.       Ευχαρίστησε το blog που σου το έδωσε καιβάλε το link του
2.       Βάλε τους κανόνες το award στο post
3.       Μοιράσου επτά άγνωστα πράγματα για εσένα
4.       Δώσε κι εσύ με τη σειρά σου αυτό το βραβείο σε άλλα δεκαπέντε blogs
5.       Τέλος ειδοποίησε τα να το παραλάβουν.
Αν και εχω γραψει ηδη μερικα στο Keativ Award, θα προσθεσω μερικα ακομα εδω! Λοιπον:


  1. Ειμαι Ζυγος στο ζωδιο..
  2. Σπουδαζω Στατιστικη-Αναλογιστικη και Χρημ/μικα Μαθηματικα
  3. Εχω 3 ταττου και 9 piercing  στα αυτια μου (πανκιο), αλλα φοραω πλεον μονο ενα ζευγαρι σκουλαρικια !
  4. Αγαπω τα σκυλια!! 
  5. Εχω δει μονο την πρωτη ταινια Twilight και ακομα δεν εχω καταλαβει προς τι ο τοσος ντορος! Και σιγα πια αυτος ο Pattinson!  (ναι...πυροβολειστε με!) Αντιθετως αγαπω το The Vampire Diaries! 
  6. Οσα χρονια και να χουν περασει, βλεπω φανατικα Friends και Κων/νου κ Ελενης! 
  7. Θα ηθελα να επισκεφτω καποια στιγμη τη New York.
Αυτα λοιπον!! 
Τα βραβειακια τα χαριζω σε ολες τις blogger ανεξαιρετως!! 
 Φιλακια! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου