Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

✿ Beauty Tag ✿

Οταν ακουω beauty, η πρωτη που μου ρχεται στο μυαλο ειναι η Μονικα

Η αγαπημενη Ελευθερια απ το Diary Of A Beauty Addict με εκανε tag και την ευχαριστω πολυ!

 Πρεπει λοιπον να απαντησω στις ακολουθες ερωτησεις και να το χαρισω με τη σειρα μου σε αλλα 5 blogs.

Παμε λοιπον στις ερωτησεις-απαντησεις!

1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;
 Ο συνδιασμος εξωτερικης ομορφιας με εσωτερικη.

  2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα κραγιόν;
Δεν εχω βρει καποια που να πω οτι ειναι αγαπημενη μου.

3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες;
Μ αρεσουν αρκετα και της Maybelline και της L'Oreal

4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ; ( πχ μαντιλάκια, γαλάκτωμα ...) 
 Συνηθως μαντιλακια αλλα σε περιοδους που το προσωπου μου δεν ειναι και στα καλυτερα του, προτιμω πιο βαθυ καθαρισμο.

 5) Τι υπάρχει πάντα μαζί σας στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν; Υπάρχει κάτι που ποτέ δεν αποχωρίζεστε; 
 Lip Balm και συγκεκριμενα ενα της Propoline. 

6) Είναι μεσάνυχτα είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας; 
 Οσο και να νυσταζω, εστω με μαντιλακια θα το κανω. 

 7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν!! 
China Glaze-Concrete Catwalk (δειτε swatch εδω )

8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας; Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο;  
 Κυριως ακουω κομπλιμεντα για τα ματια μου, οποτε μαλλον αυτο ειναι το δυνατο μου σημειο. Και αυτο τονιζω συνηθως.

9) Συμπληρώστε την φράση " Μακιγιάζ για μένα σημαίνει..............."
  ...να αναδεικνυεις την ομορφια ενως προσωπου!

 10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια κλπ... Ομορφιά ή ανασφάλεια; 
 Φορεμενα ολα μαζι θα τα χαρακτηριζα ανασφαλεια. Φορεμενα ομως ξεχωριστα σιγουρα προσθετουν ομορφια!  

Αυτες ηταν οι απαντησεις μου! Τωρα με τη σειρα μου το χαριζω στις:

Βασιλικη απο  BeautyLand Secrets 
Θαλεια απο  Thalia's Beauty stories 
Ελενα απο ♥elena's finds....♥
Μητσακι απο  ❀ Mon fabuleux destin ♡ 
Μαρια απο  Toothfairy's beauty tales
 
Θα χαρω πολυ να δω και τις δικες σας απαντησεις!

Αυτα για την ωρα! 
Θα τα πουμε συντομα, φιλια!

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις! Σε ευχαριστώ για το tag γλυκιά μου αλλά το έχω ήδη κάνει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ για το tag,το ετοιμαζω και θα το αναρτησω σημερα κιολας..

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις!!!
    Φιλιά!!!

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή