Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Super Collective Haul-Part Two!!!

Για το Part One πατήστε εδώ!

Σας έλεγα λοιπόν ,ή μάλλον καλύτερα σας έδειχνα, το τι ψώνησα την καλοκαιρινή σεζόν που μας πέρασε από site του εξωτερικού και όχι μόνο!

Στο αγαπημένο ASOS έβαζαν κάθε τρεις και λίγο -30% μια στην Rimmel London και μια στη Bourjois. Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;; 

Και γω αυτό έκανα και κατέληξα με τα εξής:

 Foundation Mach Perfection σε 2 αποχρώσεις-Ivory και Porcelain 
Stay Matte Powder-Transparent
Undercover Shadow Primer
Μολύβι ματιών Scandal Eyes- Black και Nude 
Scandal Eyes Stick- Blackmail 
Ρουζ Santa Rose και Live Pink 
Apocalips Lip Lacquer-Apocalyptic
Kate Moss Matte Lipstick-107 και 111 Kiss Of Life
  

Και τα παρακάτω, που είναι από διάφορες εταιρίες και διάφορα site:

ASOS- Bourjois(-30%):
Cream Blush- 01 Nude Velvet και 03 Rose Tender
Bronzing Powder-52

Feel Unique-Maybelline (-20%):
 Rocket Mascara-Black
Color Tattoo-Bad To The Bronze και Tought As Taupe 
  
Ebay:
Revlon Colorstay- 110 Ivory

Hondos Center:
Essence I Heart Stage Eyeshadow Primer

Sephora:
Benefit They're Real Mascara (-35%)

Και τέλος ψώνισα και κάτι από MAC, μην έχουν παράπονο! 
Για άλλα πήγα που δεν τα είχαν και τελικά κατέληξα με αυτά:

Lustre Drops- Pink Rebel 
Select Cover-Up concealer-NC30 
Κραγιόν Ruby Woo, Girl About Town 

Δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω τίποτα απ τα παραπάνω ή απ αυτά που σας έδειξα στο Part One,
οπότε τα review θα αργήσουν λίγο! Αν όμως θέλετε να σας ανεβάσω swatches , μην διστάσετε να το ζητήσετε! 


Και μια μικρή σημείωση Το ξέρω ότι ίσως να φένονται υπερβολικές οι αγορές μου εν περίοδο κρίσης (καταραμένη!!).
 Τα παραπάνω τα ψώνισα σε διάστημα πέντε μηνών και με επιβάρυνση της δικής μου τζέπης και μόνο. Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων.


Αυτά κορίτσια απο μένα!
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απ αυτά;
Πες τε μου τη γνώμη σας!

Φιλιά!

Μωρέ λες να κάνω και Part Three με random πράγματα?? 


2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες οι αγορές σου! Μην αισθάνεσαι άσχημα για το αν αγόρασες πολλά ή όχι.Τα λεφτά είναι δικά σου και είναι δικαίωμά σου πως θα τα ξοδέψεις!
    Εγώ προσωπικά χαίρομαι να αγοράζω κάθε τόσο καλλυντικά και εφ'όσον βέβαια δουλεύω και έχω τα λεφτά μου!

    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή